biegacz

biegacz Igrzyska młodzieży

biegacz Wyniki Licealiada

PalmiarniaWycieczka do Poznania

Już o szóstej rano 26 maja 2015 roku rozpoczęliśmy nasz szkolny wyjazddo Poznania. W planach oczywiście Palmiarnia i Nowe Zoo. Tego dnia była wymarzona pogoda do spacerowania alejkami zoo i palmiarni.
Pierwszy etap wycieczki – Palmiarnia
. Pod okiem przewodnika podziwialiśmy gigantyczne i egzotyczne rośliny, a także wiele takich, które mamy w naszych domach w doniczkach, ale te w palmiarni były od nich większe o 10 a nawet 20 razy. Sięgające kilkunastu metrów palmy, kokosowce, bananowce, czy 18 metrowe daktylowce oraz 400-letni australijski sagowiec oraz wiele innych zadziwiających pnączy, lian i drzew owocowych z pewnością zaciekawiły każdego z nas.
Kolejny przystanek – Nowe ZOO.
W ciepłym słoneczku przemierzaliśmy alejki, dróżki, pawilony oraz stanowiska ze zwierzętami, które często widzieliśmy pierwszy raz w życiu.Najciekawsze i najbardziej efektowne okazały się słonie na ogromnym wybiegu, które zabawiały zwiedzających swoimi pomysłami na zabawę. Dziewczęta zachwycały się motylami ogromnych rozmiarów, które fruwały między nami i czarowały fantastycznymi kolorami swoich skrzydeł. Z zapartym tchem oglądaliśmy nocne nietoperze wampiry, niedźwiedzie brunatne, tygrysy, nosorożce, milusińskie zebry i żyrafy.
Po wyczerpujących ale przyjemnych pieszych wędrówkach wróciliśmy do Tychowa.

office365

Internat

Nasi Partnerzy

CSSP-KoszalinLogo 41 BLSz

policja b    straz graniczna

partnerzy spol inicKopia partnerzy spol inic

Kto nas odwiedza

Odwiedza nas 23 gości oraz 0 użytkowników.